عنوان: دیدار آقای دکتر رضایی استاندار اصفهان و معاونین وی - 6/1/1398
شرح:

آقای دکتر رضایی استاندار اصفهان و معاونین وی با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری«مدظلّه‌العالی» دیدار کردند.

آیت‌الله العظمی مظاهری در این دیدار که به مناسبت آغاز سال جدید انجام شد با تبریک حلول سال نو و ضمن اظهار تأسّف و تأثّر از جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز و سایر خسارت‌ها در جریان حوادث سیل در برخی از استان‌های کشور و آرزوی صبر و سلامت برای بازماندگان آنان، سال جدید را با توجّه به مسائل و مشکلات جاری، صحنۀ آزمایش مسئولان و خدمتگزاران مردم دانسته و تأکید کردند: اگر سه «عنصر اتّحاد، کار، جلب رضایت مردم» سرلوحۀ عمل کارگزاران کشور قرار گیرد، بی‌شک بخش عمدۀ مشکلات و معضلات پیش رو برطرف خواهد شد.

ایشان اختلاف و ناهماهنگی‌ها میان مسئولان را یکی از زمینه‌ها و دلایل اصلی مشکلات کشور دانسته و خاطرنشان کردند: وحدت، برادری و همدلی، مهم‌ترین وظیفه‌ای است که امروز اسلام، انقلاب و مردم بزرگوار از همۀ مسئولان و متصدّیان امور، مطالبه می‌کنند.

آیت‌الله العظمی مظاهری، کار، تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی را رسالت خطیر مسئولان و خدمتگزاران ملّت دانسته و افزودند: همۀ مشکلات بزرگ و مقاطع حسّاس پس از انقلاب، با سعی و تلاش خالصانه، و به لطف الهی پشت سرگذاشته شده و سختی‌ها و مرارت‌های امروز نیز مطمئناً با تلاش و مجاهدت مضاعف، مرتفع خواهد شد.

ایشان در این زمینه، رجاء به عنایات خداوند و امید به آینده را موجب ایجاد انگیزۀ بیشتر برای کار و خدمت به مردم دانسته و تأکید کردند: همۀ مسئولان و خدمتگزاران ملّت در هر سمتی که هستند، جلب رضایت این مردم خوب و فهیم و صبور را وظیفۀ حتمی خود تلقّی کنند و بدانند که فراهم آوردن رضایت و خشنودی مردم و اقناع آنان در مسائل مختلف و مطالبات گوناگون آنان، حتماً موجب رضای خداوند و حضرت بقیة‌الله‌الأعظم«ارواحنافداه» است.

آیت‌الله العظمی مظاهری در پایان سخنان خود از تلاش‌ها و خدمات استاندار اصفهان و همکاران وی و همۀ مسئولان خدوم در سال گذشته قدردانی کرده و توفیقات آنان را در خدمت خالصانۀ هرچه بیشتر به مردم در سال جدید مسألت کردند.

در ابتدای این دیدار آقای دکتر رضایی استاندار اصفهان با تبریک حلول سال جدید و تشکّر از ارشادات و حمایت‌های همیشگی حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری گزارشی از وضعیّت استان و برنامه‌های پیش‌رو و نیز خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی و فعالیّت‌های مربوط به رصد و پیش‌بینی حوادث غیرمترقّبه در استان ارائه کرد./پایان خبر