جستجو :
اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَن صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
امروز: ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين


 
  • پیام به نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان
  • پیام در پى ارتحال عالم جليل القدر مرحوم آيت‌الله امامى كاشانى«قدّس‌سرّه»
  • پیام در آستانۀ برگزاری ششمین دورۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • شرکت در ششمین دورۀ انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پیام در پی ارتحال عالم‌جلیل‌القدر آیت‌اللّه آقای حاج سید محمّد موسوی بجنوردی «رضوان‌اللّه‌علیه»
  • پیام تسلیت در پی درگذشت آيت‌الله آقاى حاج شيخ عبدالقائم شوشترى«رضوان‌الله‌عليه»
  • پیام تسلیت در پی درگذشت مرحوم آيت‌الله نمازى«رضوان‌الله‌علیه»
  • پيام تسليت در پى حادثه تروريستى در شهر كرمان
  • اطّلاعیّه

  • -->

    دیدار دکتر جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور - 12/8/1395

    آقای دکتر جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور عصر امروز با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری«مدظلّه‌العالی» دیدار کرد.

    دیدار دکتر جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور - 12/8/1395حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در این دیدار، ضمن اظهار خرسندی و تقدیر از خدمات دولت یازدهم، تلاش هرچه بیشتر برای حلّ معضلات اقتصادی و معیشتی مردم را امری ضروری برشمرده و تأکید کردند: اصلاح و ساماندهی وضعیّت اقتصادی کشور، کاری است که نیاز به زمان و یکپارچگی برنامه‌ها و وحدت همۀ مسئولان مربوطه دارد.

    حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری با تأکید بر نقش اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در اصلاح مسائل اقتصادی خاطرنشان کردند: اگرچه عمدۀ تلاش و اهتمام برای اجرای اقتصاد مقاومتی بر دوش دولت است، ولی اجرای واقعی و کامل این سیاست‌ها مشروط به همکاری و هماهنگی همۀ قوا، نهادها و دستگاه‌های مسئول و از جمله مردم است که باید دولت را در این جهت یاری دهند.

    ایشان با تأکید بر ضرورت اصلاح امور بانکی به عنوان یکی از ریزبناهای اقتصاد افزودند: مسائل ربوی در بانک‌ها باید اصلاح شود تا بخشی از بیماری اقتصادی کشور درمان گردد.

    حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در بخش دیگری از سخنان خود، بر ضرورت مقابلۀ همگانی با مفاسد اجتماعی و اخلاقی و همچنین مفاسد اداری را خاطرنشان کرده و با اشاره به اینکه دولت در این زمینه نیز نقشی مهم دارد، تصریح کردند: در این مسأله هم همگان باید به دولت کمک دهند تا آنچه در فضای اداری، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی کشور می‌گذرد به سمت اصلاح هرچه بیشتر و مطابقت با ارزش‌ها و تعالیم اسلامی پیش رود.

    حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری اختلافات سیاسی را یکی از معضلات اساسی کشور برشمرده و با اشاره به ضرورت رفع اختلاف و چند دستگی در میان مسئولان، اظهار داشتند: گسترش اختلاف که بعضاً همراه با اهانت و رفتارهای خلاف شرع است موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت و همه باید در جهت رفع این اختلافات اقدام کنند و مانع بروز و ظهور اختلافات شوند.

    ایشان راهکار مواجهۀ صحیح با اهانت‌ها و تهمت‌های افراد نادان یا مغرض را تقویت روحیۀ سعۀ صدر و حلم دانسته و یادآور شدند: اگر مسئولین در مواجهه با این حرکات ناشایست با بزرگواری و با سعۀ صدر و بردباری برخورد کنند، از گسترش دامنۀ نزاع و اختلاف جلوگیری خواهد شد.

    حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در بخش دیگری از بیانات خود به معضل پیچیدۀ آب در استان اصفهان اشاره کرده و با یادآوری بعضی از وعده‌های قبلی وزرا و مسئولان دولتی در خصوص بهبود وضعیّت آب استان اصفهان خاطرنشان کردند: مسئولان و مردم اصفهان هیچ‌گاه توقع ندارند، حقّ دیگران به آنان تعلّق گیرد، بلکه خواستار حقّ خود از آب زاینده‌رود و توجّه دولت و مسئولان مربوطه برای برنامه‌ریزی هرچه بهتر و اقدامات زیربنایی برای موضوع آب می‌باشند.

    حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری رسیدگی به معضلات مردم و کشاورزان نجیب شرق استان اصفهان را لازم برشمرده و تأکید کردند: در شرایط کنونی که دولت قادر به رساندن حقّابه کشاورزان شرق اصفهان به آنان نیست، لازم است خسارت عدم کشت آنان به نحو مقتضی، جبران گردد.

    در این دیدار که تنی چند از اعضای محترم هیأت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، آقای دکتر جهانگیری با ارائۀ گزارشی از فعالیت‌های دولت، تلاش و برنامه‌ریزی برای اجرای اقتصاد مقاومتی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، گسترش صادرات و کنترل واردات و هماهنگی برای اتحاد و انسجام داخلی خصوصاً بین دولت و مجلس را از جهت گیری‌های اصلی دولت برشمرد.

    همچنین آقای مهندس چیت‌چیان وزیر نیرو طیّ سخنانی، گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات وزارت نیرو در جهت اصلاح و بهبود وضعیّت آب استان اصفهان ارائه کرد./پایان خبر

     

    گزارش تصویری

    ==============================

    =====================

    دیدار دکتر جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور - 12/8/1395

    دیدار دکتر جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور - 12/8/1395

     دیدار دکتر جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور - 12/8/1395

    دیدار دکتر جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور - 12/8/1395

    دیدار دکتر جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور - 12/8/1395

    آرشيوچاپ
    احکام
    اخلاق
    اعتقادات
    اسرار حج
    مناسک حج
    صوت
    فيلم
    عکس

    هر گونه استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد.
    دفتر مرجع عاليقدر حضرت آية الله العظمى مظاهری «مدّظلّه‌العالی»
    آدرس دفتر اصفهان: خيابان عبد الرزاق – کوی شهيد بنی لوحی - کد پستی : 99581 - 81486
    تلفن : 34494691 -031          نمابر: 34494695 -031
    آدرس دفتر قم :خیابان شهدا(صفائیه)- کوی ممتاز- کوچۀ شماره 1(لسانی)- انتهای بن‌بست- پلاک 41
    تلفن 37743595-025 کدپستی 3715617365